Video

Tänkte att jag bara lägger upp en video för tillfället och berättar om alla filmer jag såg igår och i förrgår lite senare ikväll iställen, when I have some proper clothes on :P Nu ska jag ta å byta om och borsta tänderna och sen bege mig till syrran. Detta är the key of awesome's (whom I love) senaste parodi. Den är på E.T. av katy perre ft. kanye west. Och svar nej, alla poplåtar behöver INTE en rappare! t.ex. så blir ju Rebecca Blacks låt ännu töntigare med en äldre b-rappare i den xD



PS. bloggade ju från mobilen igår kväll/natt och måste fortfarande klaga lite på blogg.se för det e skit jobbigt att logga in på mobilen, när jag skriver min mail så tar den bort delar av den eller fördubblar den etc. så det jämt blir fel.. brukar därför bara klicka på OK direkt så man kommer till den här inloggningssidan då man skrivit fel, eftersom där går det helt utmärkt att skriva.. skumt! (Jag hatar fortfarande att man bara kan lägga upp en bild itaget)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0