The inlägg of the day

Funderar rätt mycket på vart jag ska åka, just nu känns USA rätt aktuellt. Kanske kan gå på någon maffig konsert där :) Men som sagt har inte 100 koll på vad exakt det e vi måste ha med i vår reseplan för att få den godkänd.. Men hoppas få klarhet på fredag så jag kanske kan bestämma mig nästa helg :D Tråkigt att fotbolls-vm är så tidigt på sommarlovet, har för mig att Sverige spelar sin första match 28 Juni och att vi slutar 20 Juni. Skulle vilja typ åka till usa i nån vecka och sedan åka en till två dagar i Tyskland och se en sverige match för att sedan komma hem. Men det är ju just det att man inte kan veta i förtid hur långt sverige går vidare :/ Har bara 3 datumstämplade matcher och de är 1-1,5 vecka efter skolavslutningen.. Skulle ju vara fantastiskt underbart att få se Sverige Tyskland möta varandra!! Men det e ju inte säkert det sker och isf måste man nog vara snabb på att få tag i biljetter!! Skulle ju kunna åka på en vm match och sen till USA men när jag är där så kan det ju vara svårt att se sverige matcherna på tv å det vill jag ju inte missa... Hmm.. Kanske blir så att jag åker till USA (om jag inte väljer något annat land som t.ex. Malta) direkt efter skolavslutningen å sen drar hem å sen kanske på vm... Gaaah det ä så svårt! Å svårt att få planeringen att stämma! Men jag ska absolut inte klaga för 20.000 ä som ett skänk från ovan ;)

Nu ska jag käka och sen åka och spela volleyboll :) HAr lagt fram min Harry Potter outfit eftersom vi ska börja spela in film imorgon :) Idag hittade vi massa användbara peruker och en skön hippe outfit till Dumbledore xD
Ouf skolan är tuff denna vecka!! Imorgon måste jag plugga matte heeela dagen (prov på onsdag). På onsdag måste jag skriva tyska hela dagen! Ska sammanfätta en text om en person och redovisa den. Å eftersom jag inte e så bra på tyska så är detta något som kommer ta några timmar! (ska vara klart på Torsdag) På torsdag måste jag plugga engelska heeela kvällen (Prov på Fredag) Och i helgen ska jag ta det lugt och umgås med vänner :D Och så klart se finalen av melodifestivalen :D Ikväll blir det som vanligt Top Model :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0