Betygen rullar in som de ska...

Just nu går det verkligen bra med betygen känns det som, nu hänger det bara på Rebecka. Jag borde dock inte sitta å vänta på om jag får G eller VG det borde vara om jag får VG eller MVG, men hon är en sån där sträng lärare som gillar å sätta låga betyg.. Hoppas vi får agneta eller nån annan i historia C..

Tycker det var lite kul hur energidrycken matchade geografiboken när jag skrev min kompletterings upgift. Plus att det var första gången jag drack den å då måste jag tradionellt göra en review på den här på bloggen med bild och beskrivning :)


Det stod att drycken var gjord för en seg eftermiddag då man behövde lite extra energi och att den innehöll lika mycket koffein som en kopp kaffel. Smaken var väldigt god, lite fruktigare än andra energidrycker. Så denna lär jag nog köpa igen. Kommer inte ihåg vad den kostade men köpte den iaf på ICA MAXI :) Så den är å rekomendera då man vill har en 250ml energidryck, om man känner för en 50cl är grön Monster att rekomendera, den är lite mer godissmak på än övriga energi drycker.

Aja men skolan är inte slut än! Det tar slut imorgon (i teorin inte i praktiken, då slutar vi 10 Juni). Men idag är det vanligt plugg som gäller! Redovisning och prov imorgon! Bryr mig inte så mycket om redovisningen eftersom ajg inte har nån aning om vad jag har för betyg i svenska, det har ingen. OCH så håller Svenska B samt Engelska B på till jul.. så ja :p Men provet spelar desto större roll eftersom jag måste få ett VG där enligt Rebecka.. Aja :p HAr inte börjat plugga än. Ska skriva "manuset" till redovisning först, dvs nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0