Cykeln är ute å far på egen hand

Asså jag vet inte hur det gick till men igår glömde jag min cykel utanför Coop Nära xD Jag och corne var där å handla å så gick vi ifrån cyklarna ca 19.30. Antar att vi glömde de för att vi inte är vana att cykla dit :P Men den här gången hade vi gjort annat också å det var vårat sista stopp :P Men aja vi gick hem till Corne utan dom iaf och kolla på TV. Sen när jag skulle gå hem ca 22.30 så märkte jag att cyklarna inte stod utanför hennes hus, å inte förrän då insåg jag att de stod kvar utanför coop xD Vikken tabbe :P Så jävla skönt att de stod kvar där endå! Hahah gillar att affären hade stängt å allt :P Aja men det blev ju ett lyckligt slut iaf ^^

Idag börjar jag inte förrän tolv! Wehoo! ;D

Kommentarer
Postat av: TiinaSuperstaaaaaaar ;D

sv: Haha! ja ibland så kan du ;)

asså det är bara du som skulle sätta dig och söka på dig själv på någon annans blogg xD <3

2011-05-30 @ 13:14:38
URL: http://alwaysfallforyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0