I brist på annat

- Artist från Idol? Agnes

- Smycke du äger? Ett svart armband i tyg..
 
- Chipssort? Sourcream & Onion

- Blomma? Marsipanrosen på tårtor

- Fredagsmat? Pizza eller Varma Mackor

- Skolämne? Engelska

- Lov? Sommarlov

- Kulglass-smak? Salt lakrits

- McDonalds-meny? Äter inte menyer eftersom jag inte äter pommes frittes..

- Skotyp? Slip-ons helt klart!

- Parfym? Svett

- Nalle Puh-figur? Tiger

- Sommar-idrott? Fotboll

- Dansbands-låt? Zetorn

- Håruppsättning? tofs?

- Glass-sort? Twister

- Sommar-plåga? Sommar och sol med Markoolio (var den ända jag kom på inom loppet av 2 sekunder..)

- Ingrediens i Tacos? Majs

- Kungafamiljs-medlem? Vikkan

- Kortspel? Ruter sju/hjärter sju/sjuan (kärt barn har många namn) Valde detta eftersom jag e bäst på det :P

- Regnbågsfärg? ljusblå

- Hundras? Jack Russel (Pga filmen Min Hund Skip)

- Månad? Juli (Ända månaden som bara består av lov ;))

Kommentarer
Postat av: TiinaSuperstaaaaaaar ;D

sv: haha! tycker jag pratar helt normal svenska ey :O

men käften va, så säger jag inte alls det :O haha :$

2011-05-27 @ 23:56:13
URL: http://alwaysfallforyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0