Grejt!

Kom på lite random när jag borstade tänderna, brukade inte jag ha något som hette grej of the day förr? KAnske kanske inte.. Här är iaf dagens grej of the day även om det inte riktig är en grej :P
Jessie J's smile vid 1.50 :P
Tycker fortfarande hon e lik Sara från förra årets big brother!
Detta har jag sett live! Hon är rätt grym om jag får säga det själv :) Synd bara att jag inte såg detta innan jag kunde låten utan och innan :P Om jag skulle sett den i dag skulle jag lätt stallt mig upp å sjungit med ;) Eller ah kanske inte stallt mig upp då jag är för snäll å tänker på att de där bakom inte skulle sett så mkt då :P
Sämst av TV4 att ha kluppit bort första raden i låten!! Den som e så bra ;P I'm feeling sexy and freEeEeEee! Så går den för er som inte visste ;) SÅ i slutet är det också sjukt dålig klippning  då man hör henne säga Thank y. xD Vet att jag kan få jobb på tv4 nu iaf... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0