Koldolmen09 @ Youtube

Från bajs till något ni förhoppningsvis tycker är något roligare, nämligen min youtube kanal ;) Fast  verkar inte som att alla uppskattar den då viewsen är lägre än de borde va med tanke på bloggläsare ;P Men jag kan ju inte bossa över eran fritid ;) Alla är kanske inte youtube-freaks som jag och kollar typ 5 ggr om dan om någon av de jag prenumererar på har lagt upp nått nytt :P Men om ni har en egen kanal eller acount så kan nu ju prenumerera på koldolmen09 som jag så vackert heter där :P

Nu är det så att jag schemalagt 3 videoklipp, så varje fredag, (startar med imorgon!) så ska jag lägga upp ett youtube klipp :) Fast nästa och näst nästa vecka läggs bara upp som en hyllning till mig själv om jag klarat trafikteori och körprovet :P Så om ni vill se mer av mig så får ni önska mig lycka till!
Jag känner dock att jag fastnat lite i min youtube karriär och inte kommer på något bättre än att göra musikvideos och sitta och mima till låtar :P Men förra gången sjöng jag faktiskt själv så det va ju nått nytt :P Thumbs up om du gillar det för här kommer den:
Och här kommer låten som morgondagens klipp är en tolkning av:
http://www.youtube.com/watch?v=KBMlj6WBRD8
De andra är en surprise då det inte är 100 att de kommer upp! Måste fixa körkörtsgrejorna isf ;) Meeeen jag tar gärna emot tips/förslag om vad ni vill se mig göra i vinter då jag har lite mer fritid och kan spendera lite mer tid på att göra ett klipp så det inte blir så improviserat och B :P Så lämpa förslag eller varför inte ge mig en utmaning!! Det är bara att klicka på kommentera här nedan eller skicka meddelande på facebook, kommentera något av mina klipp, på min sida eller skicka meddelande på youtube, ni som har mitt nummer får gärna kontakta mig via sms eller så kan ni ju vara traditionella och säga det till mig ansikte mot ansikte som Voldemort skulle sagt ;) Men let's face it, vi lever på 2000-talet...
Follow me on Twitter @koldolmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0