Ligger i sängen å gör?

Inte så mycket faktiskt.. För sent för att orka plugga, eller naj egentligen inte har pluggat så här dags många gånger förut :P Men jag har ju tid imorgon också :) Har kollat på jul dvden jag gjorde från förra året och har fått julkänsla :) Jag önskar dock man hade något stabilare ekonomi så man kunde ge sina nära och kära något nödvändigt och värdefullt och inte dessa små prylar de alltid blir. Alla drömmer vi om att ha bra jobb och stadigt cash flow, å då minsann ska jag ge mina nära och kära fina julklappar :) Fast det blir väl ännu värre de kommande året då man lever på studielån.. shit asså. Om ingen kunde komma och upptäcka mig bara och låta mig jobba som programledare för melodifestivalen 2012 eller något! Skulle vara det nicigaste som skulle kunna hända i mitt liv just nu nästan :) Har lust å göra lite fler youtube klipp men har lite ont om idéer och inte lika ont om läxor.. Men har en på gång om jag bara kunde lista ur hur man får en garageband låt till en riktig fil... åter kommer om hur det går :p
A little help here?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0