Effektivaste dagen på länge!

Idag har jag:
- pluggat
- skottat garageuppfarten samt gången till ytterdörren och cykelförrådet.
- gjort en gång i den 30cm höga snön runt hela huset
- gjort en omelett till mig själv
- skottat fram trottoaren då plogbilen dränkt den med snö
- diskat
To Do
- plugga mer
- laga kycklingwok
- kanske belöna mig med att göra lite chokladpudding?
- titta på sveriges mästerkock
Ni kanske undrar varför i hela friden jag skottat en gång runt huset? Svar: För katternas skull och så mamma kan hänga ut fågelmat i träden :) Och ni ska veta att jag gjorde allt detta frivilligt, allt jag fått order om är att ha maten klar ikväll, men tänkte va lite extra snäll såhär dagen efter alla hjärtans dag :) + att jag drack en energidryck när jag pluggade.. fast bara en lite billig sak :P Så nu kanske mamma accepterar energidryck när hon ser det positiva resultatet av det? Utan den skulle jag säkert bara hunnit plugga och fixat lunch åt mig själv. För de senaste dagarna har jag bara setat/legat och slöat och inte gjort så mkt nytta alls..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0