Måndag 6/2

Sååå idag har jag vit på Statt och ätit lunch och redovisat min resa för Rotary. Lunchen gick sådär för det fiskgratäng och potatismos, men var inte så hungrig ändå :P Men när jag kom hem däremot var jag superduper hungring så nu har jag tryckt i mig en Grandiosa Calzone (Y) Men presentationen gick bra.. tror jag :p Var inte så jätte nervöst iaf :) Det är skillnad och redovisa inför främlingar som man inte kommer träffa igen än t.ex. om jag skulle stått i aulan och redovisa för skolan! Stor skillnad. Hade kunnat stått naken framför gubbarna :P Men det gick bra iaf :) Var lite chockerande när jag pratat klart och alla bara gick. Det var för att jag var sist av oss och vi hade dragit ut på tiden så alla hade tydligen jätte brottom till andra saker, de var ju faktiskt gubbar i kostym :P Så de han inte ställa frågor till mig :/ Men de gubbar som hade tid stannade och tog i hand och gav beröm och fråga nått :)
Ikväll blir det volleyboll. Fur se hur det går, har ont i några revben :/ Men det är typ samma smärta som när jag hade ont i bröstbenet och då brukade det gå rätt bra ändå, för man går in game mode. Samma på volleybollen i skolan då jag hade enormt med skoskav så bara glömde jag bort det när jag spela :) Hmm.. Nu kan jag förstå han i gladiatorerna som körde med brytna revben. När adrenalinet pumpar och man tävlar inför så många tittare så tror jag man har annat å tänka på än smärtan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0