Plugg och rock?

Kom just på mig själv med att hålla burken såhär när jag drack.. Man e så snygg "utan" hår btw xD
Skriver om ACTA. Känner ett visst behov av en Monster när jag gör det.. undra varför? Kan det vara för att det är oerhört tråkigt? Kan det vara för att det tar X antal timmar? Kan det vara för alla jobbiga texter med komlicerat språk? Kan det vara för att man är omotiverad och annars hamnar på facebook etc? Kan det vara för att jag bevisat för mig själv att jag jobbar effektivare och snabbare vid intag av energidryck? Lite grann av allt är mest troligt ;)
Jobbar inte till musik som det kanske ser ut. Det är helt omöjligt för mig! Går som bäst med absolut tystnad och i samma rum som katterna så man vet vad de gör och slipper gå och kolla :P Vilket är situationen just nu :) De sover så sött så ^^ Har faktiskt tagit mig tid och sprungit runt i hela huset och busat med dom så de börja slåss med varandra (Y) Har även luftat dom på trappen utanför ytterdörrn i 2 minuter :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0