Sportlovet

I fredags så.. vad gjorde jag då? Va med Corne tror jag. kanske lira lite playstation? i Lördags var jag på lunch och fika hos brodern med familjen för att sedan vara hundvakt åt syrran med cornelia, kastade snöbollaro ch klättra i snöhögar :) sen på kvällen blev det mellodifestivalen och Sherlock holmes och sen tror jag faktiskt vi gick och la oss för jag var så himla trött! hade gått upp halv åtta för att följa med mamma och handla, köpte maaaassa godis :D pantade burkar för 100kr också (Y) Corne sov här och på söndagen kollade vi på de två Kill Bill filmerna som jag tycker är grymt bra och roliga och så lirade vi mer sagan om ringen på playstation två :D och just det, premiär av big brother! Blev beroende efter första programmet precis som tanten i reklamen varnade för!! så himla roligt program :D

Igår (måndag) Så klarade vi ut sagan om ringen på x-box och vi såg på äkta människor och gladiatorerna, två tv-program som jag uppskattar väldigt mycket :) Å så sågs det själv klart på Big brother som det kommer göras varje dag (förutom lördagar?) i  vad e det, tre månader? Idag (Tisdag) så har jag kollat på stylisterna och youtube vilket jag säkert gjort några gånger i helgen, kollade även på top model sverige och big brother. Big brother kollas det på hos cornelia och kommer säkert göras i fortsättningen, för att delad glädje är dubbel glädje ;) Nej men big brother är ju ett sånt program man vill diskutera å då äre ju bra om man e två ;) Annars har jag setat vid datan hela dagen, sov två timmar mitt på dagen och skedade med Rasmus hela tiden i en den uppfällbara 90-sängen som jag inte tagit bort sen corne sov här. Sen efter det tappade jag min fettisdagssemla upp och ned utan lock på magen... ett gott skratt blev det iaf :P
Imorgon (Onsdag) så ska jag göra samhälls distansen från förra veckan som handlar om ACTA  och kommer vara fett jobbig vad jag förstått, får väl hoppas att jag blir klar men e inte säkert, för på kvällen ska jag till Valla och fika med Ulle och Levina :) Mys mys! Skönt med körkort :) På Torsdag ska jag till bibblan och intervjuas/svara på frågor/göra tester för statistiska centralbyrån och så när jag ändå är där kanske jag ska se om jag hittar en andra bok och läsa till engelska C kursen. Hade tänkt mig Dan Brown - The Lost Symbol, eftersom det är den enda bok jag vet att jag vill läsa. Sen efter det blir det eventuellt att köpa med lunch till mig och min bror och äta hos honom (han ska bo 2 månader i en kompis lägenhet) för att sedan spöa han i x-box ;) Om inte så kanske jag gör klart distansen om jag inte hinner med det på onsdagen. Resten av helgen är än så länge oplanerad, men med tanke på hur gött jag har haft det så vet jag att det kommer bli en bra helg då med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0