The inlägg of the Day

Nu e lovet slut och jag har börjat bloggat 4real igen? Eller? förhoppningsvis ;)
Har blivit lite mkt videos men sen typ november kansske, så harj ag blivit youtube beroende, är inne där men än facebook nu tror jag :o Har typ slutat använda facebook, går bara inte å kollar om den lilla röda rektangeln med en siffra  kommit upp ;)
Nu har skolan börjat och jag trodde att dessa två första veckor som fortfarande räknas som hösttermin skulle vara som en dans på rosor med massa chillaxin' hade sååå fel -.- Matteprovet visste jag ju om att det kommer nästa vecka eller nått. Men så ska jag hinna med filmrecension och engelska B komplettering vilket är en keynote presentation på 10 keynotesidor.. Å så har jag ju fått reda på att i början av februari ska jag stå på en scen med mikrofon och redovisa för 30 främlingar.. skoj!! Njaa asså det kan ju bli skoj meeen tror jag kommer bli allt för nervös så det bara kommer vara jobbigt å man står där å stammar å snubblar på orden :/ Aja hoppas jag tar mig samman å e stencool ;p
Idag har vi iaf fått ledigt från skolan så jag har gjort 10 sidor i keynote, men måste fortfarande skriva ner ett manus.. Imorgon har jag första lektionen, sen två timmar hål och sen en lektion till... suck -.-  Aja bättre det än fullt schema :p Jusst det måste komplettera en fråga på psykologin också, det är iaf mindre än vad de flesta i klassen fick göra så jag ska inte klaga :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0