Eurovision song contest 2012

Imorgon drar festen igång :D älskar eurovision!! Jag kom på nu att jag måste skriva min förutspådda top 3 innan tävlingen dragit igång så jag har bevis på att jag förutspådde rätt :P Jag tror på Cypern, Ryssland och Sverige i top 3 om jag skulle ta de i ordning skulle det nog vara Sverige, Ryssland och Cypern :P Detta sa jag efter att jag hört 75% av låtarna i form av programmet "inför eurovision song contest" Jag har inte lyssnat så noga på alla bidrag så kan komma och ändra mig genom veckans gång, men detta är vad jag trodde efter att ha hört alla låtar 0-1 gång (förutom Euphoria då förstås :P) Så vi får se helt enkelt. Man brukar ju inte tycka om en låt första gången man hör de så när jag har hört alla låtar minst en gång till så kanske jag  har fått en top 5 lista. Synd att man inte har twitter kvar för då hade jag kunnat twittrat sönder om alla bidrag osv. på tisdag, torsdag och lördag :P Kanske ska ta å återupta twitter bara för det :P Men tror inte så många är intresserade av att läsa mina åsikter ^^
Heja Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0