Hemglass

Kom på på en gång en (eller två) grej jag smakat! Hemglass har sina alldeles egna Ben&Jerrys
 
Faaaaast Ben&Jerrys är godare och de kostar typ lika mycket så kör nog på det i framtiden. Jag tycker inte det va tillräckligt många bitar i hemglass burkar, det va mest glass. Och om man är sugen på bara glass så köper man ju en burk med bara glass och ingen med kakdeg eller brownies i :P Så va inte glassen riktigt lika god som Ben&jerrys men de va ju fortfarande gott ska jag säga :P Den bruna smakade ganska mörk choklad. Men B&J kakdeg var även den godare än hemglass. Hemglass kakdeg smakade smör och B&J smakar socker :p Men va iaf tvungen och testa dessa så fort jag såg att de kommit :p Nästa gång blire..
 
 
Vet inte om det är synd eller tur att glassbilen bara kommer en gång i månaden... :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0