Nya produkter

Förut har jag ju gjort lite recensioner av grejer jag har provat, mest godis, och det har jag inte ätit på ett tag. men har ätit lite nu i påsk. t.ex....
Dom va verkligen en hit, jag älskar turkisk peppar :) Men fick väldigt ont i gommen efter X antal så man kanske inte ska äta för många eller blanda med någåt man inte suger på. 
Det här är de nuvarande sortimentet och jag har självklart provat alla. Vulkanerna tycker jag är lite väl starka och originalet tycker jag bäst om när det bara är två flammor på påsen, då kan man äta fler i rad :p Den går påsen är helt ok men inte godare än orignalet. Den senaste, hot and sour, är kanske bäst för det är lite blandade smaker, men sura var de inte, men det e bra fär jag gillar inte surt så mycket :P
 
Tror det va typ 2-3 grejer till jag provat den senaste tiden som jag tänkte delge min åsikt om, men har glömt va det va :P Kanske kommer nått inlägg senare. bilder på nya looken kommer senare, orkar inte hämta kameran, den e i rummets data hörna och jag ligger nu med datorn i tv-hörnan.. :P Kanske ska lägga upp bilder på min nya möblering. Men vet inteo m jag har några "innan-bilder" så då känns det lite meningslöst :p
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0