the inlägg of the day

Idag bar det alltså av till Eskilstuna för att pappa skulle laga hälsenan, så nu e det kryckor och gips och ledighet som gäller för honom. Själv ska man till jobbet sju imorn (Y) Blir en felix ost och skink paj till lunch har jag bestämt (Y) Nämde ju att syrran och hennes bebis ska komma på besök för första gången i helgen och kanske fick det att låta som att vi inte setts sen bebisen kom. Men vi har varit det var och varannan dag typ :p Men de har inte kommit hit än. Ska bli spännande att se va katterna tycker om en liten bebis. Om de får hälsa på honom för Leja (syrrans rottweiler). Katterna och Leja är ju inte precis bästisar :p
 
Blev ingen shopping direkt i E-tuna. Mamma skulle ha en vit topp men hittade ingen hon ville ha. Jag köpte, eller mamma köpte till mig, ett par fingervantar med "touchtyg" på tummen, pekfingret och långfingret :) Fingervantar går alltid åt. Hade ett par jobbet som gick sönder så nu har jag ett par andra där och då har jag bara ett par hemma, som e på tvätt nu för de blev helt svarta (de e egentligen gröna) när jag spelade basket på en blöt basketplan :p Till lunch tog jag en toast och mamma köttfärspotatisgratäng på nått litet mys café. Kommer inte ihåg vad de hette men det va dyrt och fullt med pensionärer :p Vi gick på stan i typ två timmar och sen gick vi och fråga hur det gick för pappa och då hade de inte ens börjat operera -.- så satt vi på sjukhuset i tre timmar och vänta. Tog en fika där och en liten promenad runt kvarteret för att ha nått och göra. Men satt mest och snacka, kollade på folk och fipla med mobilen. Vi satt utanför cafeterian för där får man ju ha mobilen igång :P I väntrummet till pappas avdelning va mobilerna tvungna att va avstängda :p Så ringde de oss när han va klar :) Så vi va väl där vid 11 och åkte vid 16. Nu ska jag ta det lugt och hänga vid datorn och kanse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0