Gammal? + Shopping!

Upptäckte ett ålderstecken imorse när jag käkade frulle. Hörde på radio när de frågade barn va deras favoritmat var och det var fisk, fisk och vegetariskt! Vad är det för fel på dagens ungar? Vad hände med pizza och pannkakor? saker och ting ändras :p Aja nu har jag beställt kläder för x antal kronor, kanske är lite ålderskris så jag känner att jag måste köpa nya kläder för att se ung och fräsch ut :p Haha nej men jag kände att det va dags för lite nya boxertrosor så köpte på mig ett lager när jag ända va igång, e ju inte precis det roligaste att shoppa så man går å köper lite då och då :P Sen så klickade jag hem 3 tshirts och en långärmad med... vilket dock är saker man kanske köper för ofta xD iaf jag :p Aja kanske dyker upp några bilder när saker å ting anlänt :) shoppade på nelly för er som ville veta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0