hahahha det visste jag inte!!

Längesen jag va å pyssla något med min youtube kanal! Många av er som läser nu kanske inte ens visste att jag hade en för det va så längesedan jag la upp nått :p Men va inne och kika lite på vad som försigår på min egen kanal idag, kollar mest på andras kanaler :p Å så visar det sig att den "nyaste" klippet har gått om alla de gamla och är nu mitt most viewed klipp :p Hahahha inte bara jag som är ett stort fan av denna bonde söker fru låt :p Och jag kanske ska meddela er att detta är en parody och inte alls nåt seriöst sjunget :p Och videon har nåll att göra med låten jag testade bara lite effekter på mac camen :p helt nyduschad :p haha så gillar folk det här :P Hahha man kanske ska börja med sin youtube karriär igen :p Fast ne vette fan vad jag skulle lägga upp :P 
 
Augusti 2010 la jag upp det första klippet på den kanalen och detta va ett vinteklipp :p Kan mkt troligt lagt upp äldre klipp som jag tagit bort och så hade jag faktiskt en kanal innan denna men vet inte om jag hade några klipp på den. Kanalen Koldolmen09 skapade jag 6:e februari 2010 så snart är det 3 års jubileum :P Men kan ju säga att jag varit på you tube mkt längre än så :p Aja här har ni det... Haha så oerhört okul det är för mig att kolla på det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0