Helg!

Skönt med helg nu när man jobbar rätt mycket, i höstas hade jag helg lite mitt i veckan ibland också, vilket iof va rätt najs det med ;) Igår va storfamiljen här och åt och spela kort, och med storfamiljen menar jag vi som bor här (jag, mamma, pappa), brorsan, Linda och Robert och ibland även min moster som också bor här på norr, men hon va inte med igår. Men ska till henne i eftermiddag och kolla på film och äta lite :) Vi ska se Dark Shadows med Johnny Depp som jag har hyrt. Hoppas den e bra :) Idag har jag städat hela övervåningen och efter en dusch e det nu dags att chillaxa lite framför datan som jag gör allt minde nu för tiden. Händer faktiskt att jag inte ens rör datan på en hel dag ibland två i rad, men aldrig tre för man måste ju kolla om man fått nått viktigt mail osv :p Men typ sista året i skolan när vi hade macar så kunde man ju typ sitta vid datorn säkert 12 timmar om dan ibland -,- Känns det som att man gjorde nu iaf :p Och då menar jag inte bara chillaxa framför datan (det med dock) utan även plugga.

Hoppas alla får en trevlig helg och passar på att göra sånt man inte hinner på vardagen eller inte orkar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0