Idag

Idag ska jag skjutsa pappa till tandläkarn i Örebro. Han har gjort illa axeln och ska därför inte köra bil. Hoppas det inte blir någon punka idag! Nu känner jag igen symptomen iaf :p

Sen ikväll blir det volleyboll, måste ha lirat några år nu. Lite lagom för mig att träna lite halvseriöst i veckan utan några skyldigheter. Som när jag gick i skolan kunde jag stanna hemma ibland för jag kände att jag hade skolarbete jag hellre ville bli klar med den kvällen. Men för det mesta hade jag som regel att inte plugga på måndagar :) Vi brukande ändå alltid sluta sent då så det va typ hem sova äta träna sova som gällde de dagarna.

Det sköna med att ha jobb är ju att man inte behöver tänka på det när man är hemma, inga läxor osv. Även om man kanske jobbar lite fler timmar om dagen än vad man gick i skolan, så blir det färre timmar ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0