Finland - Sverige

Jag tog alltså en minisemester till Göteborg för att gå på Finland-Sverige. Här kommer samtliga bilder tagna på resan.
Hotellet låg över järnvägstationen och matchen va på gamla ullevi (tvåan på kartan) Tog alltså endast nån minut att gå dit och min entré låg i närmsta hörnet (Y)
 
Här kommer bilder på mitt hotellrum. Bode på ett hotell som hette First G.
 
Min ny inköpta matchoutfit.
 
Bilder från läktaren.
 
Finnarna sabbade den kringgående tröjan så alla svenska fans börja bua :P Tyckte det va lite skoj :P
 
Haha hitta en fin lite inzoomning på nästkommande bild :P Såg inte detta på en gång men när jag gjorde det så blev det den näst bästa bilden från dagen :P
 
Hela bilden
 
Här lyckas jag få med Lottas första mål på bild. Bästa bilden för dagen. Tog inte mer än dessa för man tappar koncentrationen på matchen då. Men hade så bra blick över straffområdet andra halvlek så va fast besluten om att iaf få en målbild och detta blev resultatet.
 
Idag kom jag hem till en liten myskille :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0