Summerdrinks & Summeraftermeal

SUMMERDRINKS
A-L är här som sällskap i kattvakten. Vi har nyss fikat å spelat lite kort. och nu sitter jag å dricker min supersmoothie nummer två :D Fast den jag drack förra veckan var nog lite godare :P MEn denna ä åxå go' ;)

Denna innehåller:
Massor med blåbär
2-3 jordgubbar
Hallon
en gnutta svarta vinbär
ca 2 Dl exotic juice
och så pressade jag i lite lime (Y)
nyttigt eller hur :D hade dock i lite socker för det vart lite surt :P
P.S. jag toppade med minimarshmallows för det stod framme ;) skiiiitgott ;P

Den förra var mest jordgubbar å hallon men även granatäpple, pressad citron och lite blåbär.

Detta är alltså mitt sommardrinkstips: Ta lite frukter å bär som du har hemma, mixa å drick (Y) Mums

SUMMERAFTERMEAL
Just det kom på att jag har det godaste sommarefterrätts receptet!!! :D
Du skivar jordgubbar och lägger i en form eller nått, river vitchoklad över dom och toppar med minimarsmallows å så schhhoff in i ugnen till marshmallowsen är gyllenbruna på ovansidan :D Ni som vart hos mig å ätit det vet hur gott det är!! Man kan så klart ta vilka bär/frukter man vill men känns som jordgubbar är ett av de bästa valen ;) HAr ätit med hallon å björnbär en gång med det är inte lika sött å gott som med jordgubbar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0