The inlägg of the day

OMFG nooo! Det får inte regna imorgon!! eller jo kanske.. om det innebär att lärarnas reservplan för utelekar dagen är lite lek inne i typ en timme å vi får sluta sen :D  :D :D Sugen verkligen att cykla i regn :( Att det regnar när man cyklar hem från skolan är okej, iaf om man ska em till sig själv för då äre ju bara att slänga av allt å ta ett varmt bad å sen på med nya torra kläder ;D men när det spöregnar å man cyklar till skolan är det ett rent helvete! För mycket backar för att klara att cykla med paraply och för långt för att gå... Har inget busskort för regniga dagar än heller och dessutom verkar ju bussarna strula :o Lyckades klara mig med en spöregnsmorgon i ettan å då hade jag en lektion då jag satt dyngsur, sen var det lunch då jag cyklade hem å bytte om för det hade slutat regna :P Aja vi hoppas på uppehåll imorgona :D

Dagens reminder: Det är visst bara en månad kvar tills jag fyller år :o Så ut med er å köp presenter ;) näroo.. (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0