God morgon!

Äntligen får man sova i 12 timmar!! Ungefär dubbelt så mycket som en vanlig "skolkväll" :p Har dock lite små ont i ena armen.. Antingen har jag sovit på den eller så är det från gårdagens pom-poms viftande xD Idag blire nog lite pulka åkning å häng med vänner :) Så skönt med lov! Bara det att man måste sitta å skriva uppsatser... Men det får bli nån gång i mellandagarne (Y) För 3 Januari drar jag iväg till Stockholm :D Det ska bli mycket trevligt! Känns som det var evigheter sen jag var där och bodde hos min moster! Aja nu ska jag ta å fixa håret som förhoppningsvis kommer se finare ut än efter gårdagens tofs xD Haha :P skulle tagit kort på det ^^ Borde även filmat våran hejarklack in action men tänkte inte på det för tillfället :P Aja farväl! Kanske hinner filma lite pulka innan det blir mörkt idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0