Sjukhus Å Hushåll

DAGEN
Idag har jag haft en riktigt super dag! ( för att vara mig iaf xP) Har städat, pluggat, rastat katten, lagat mat och tvättat. Men den där novellen skjuter jag på ett tag till... men har iaf en liten ide nu :) Ska bara försöka komma på hur jag ska bygga upp en story kring det ^^ Ska läsa igenom historia frågorna innan jag går till sängs nu, lite sur att jag inte hade svarat på alla frågor xD I helgen blire Tuna Park med Linda, Linus och Robert :) Dags att införskaffa sig lite julklappar kanske? Men svårt att gå i ett varuhus utan att handla åtminstone en T-shirt åt sig själv ;P Får väl se om jag hittar nått :P Jag e ju inte gjord av pengar precis :P

RÖNTGENRESULTAT
Tvättmaskinen har ju stått orörd i några dagar nu eftersom pappa inte varit hemma på ett par dagar. Körde hela 4 maskiner faktsikt :) Blir säkert två till imorrn eller nått :P Mamma ringde sjukhuset idag eftersom jag inte fått mitt röntgen resultat än.. skulle fått det som senast i fredags! :@ Tydligen hade "min" läkare varit på semester förra veckan å då skulle egentligen någon annan skicka iväg resultatet men så hade det ju förståss inte blivit.. förvånansvärt vah? haha :P Men nu ska de ringa till mammas mobil på fredag morgon och berätta resultatet munligt istället för skriftligt.. 

PAPPA<3
Å det e juh inte bara jag som har varit på sjukhus besök, pappa är ju där nu. Tredje natten han sover borta å det är ju självklart super skumt eftersom mina föräldrar alltid är hemma xP Men han är troligtvis helt frisk men han får inte åka hem förrän de är säkra på det. Så telefonen ringer konstant här hemma och släktingar hör av sig. När jag fick höra att han skulle sova på sjukhuset trodde man ju att han hade fått en hjärtattack eller nått men han har "bara" haft smärtor i bröstet. Men måste säga att jag trodde det bara var 80 plusare som sov på sjukhus, å det var bara sånna som jag såg i hans korridor :P Så man trodde faktiskt han var doktor när han vandrade omkring i sin vita rock xP Kan säga att det inte är så kul att se sin pappa i en sjukhussäng full med sladdar å grejer :/ Man får sig en liten tankeställare å får lite flashback från när man var liten och hälsade på mormor och morfar på sjukhuset.. Känns lixom som att ens pappa är för ung för att vara där. Får väl hoppas att det dröjer några år tills man ser han där igen :)

Gillar att man har F!ve på repeat så man inte blir allt för känslosam xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0