The inlägg of the day

Inte så mycket å skriva för tillfället. Livet rullar på och läxorna bunkras upp i hög (Y) Redan lite ångest inför tyska provet som är nästa torsdag.. Måste prestera ett G annars äre kört.. Å detta kommer inte bli lätt! Så kommer sitta å plugga hela helgen nu, JIPPIE!! Så måste jag skriva en filmanalys mojs på en A4 på engelska till på fredag. Det ska nog dock inte bli några problem eftersom jag längtat efter något att bita i i engelskan Sen äre dom där två uppsatserna som ska in efter jul.. Räckte det inte med en?

Nu ska jag ta å sova så att jag inte försover mig, vilket jag alltid brukar göra på tisdagar.. weird! E nog för att måndagskvällar är de ändra gångerna jag tränar XD Hmm.. undra var min svenska bok är? Kanske ska ringa ett sånt det orakel eller vare e så de kan säga vart den hamnat, har hört att det e bra :) Men näh, det är ju bara en bunt papper som e borta xD

Skulle jätte gärna lägga in en speciell bild på Amanda här och nu, men är lite rädd för att hon inte skulle bli speciellt glad då xD

Dagens rim: Minnah ska Vinnah! ^^

Sköldpaddskraft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0