The inlägg of the day

Har varit en chill och trevlig dag, å den är inte över än ;) Har varit hos moster med hela familjen och ätit och spelat kort, efter det har jag och mamma kollat på första Twilight filmen. Jag och Linda har ordnat en film dag med vår moster i julklapp (bland annat) Så ska i väg till syrran vid ett imorgon och laga lite mat och plocka i ordning. Sen ska vi kolla på New Moon och sedan Eclipse. Har inte sett den sist nämda än. Så redan nu vet ni min inställning till Twiligt filmerna, iaf om ni är klipska ;P Jag tycker alltså inte de är underbara, men jag tycker de går att kolla på :P

Ikväll ska jag hänga lite med Corne och på fredag ska vi til spökbacken :) Första gången jag besöker en skidbacke... ska bli intressant xD I helgen skare bli garageskottning och massvis med garagehoppning :D Sen blire Stockholm Måndag till Torsdag eller något sånt :) Frågan är när uppsatsen ska bli skriven? Ja.. inte än på ett tag iaf xD

Just det, får lite små damp på bloggen.. Spalten till höger hamnar längst ner på sidan, vilket är skapligt irreterande. Jag måste ha råkat gjort något när jag pillat med bloggdesignen. Men när pillar om lite på stilmallen och förhandsgrandskar så ser allt bra ut, så sparar jag å så är den längst ner igen... Teknologin är inte allt för lätt att förstå ibland :P Nån som har något tips??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0