cdon.com

Håller på att shoppa loss på cdon.com. Tyvärr är man ju minderårig å får inte handla därifrån! Super weird! Men syrran kommer hit idag så hon kanske kan göra det åt mig (Y) Ska köpa 13 filmer åt mig själv, en bok och julklapp till mamma :)

Här är bilder på mina filmer och min bok :)


De två sista köpte jag bara för att få 3 dvd för 99kr :P Butterfly effect har jag sett nån gång för några år sedan och har för mig att den var helt okej. Den sista har jag aldrig sett förut utan tog bara en romantisk komedi för att få med en sådan bland allt action xP Det blir film hela jullovet juh! Haha :P Det har alltid varit en dröm om att ha alla harry potter filmerna på dvd, å de e ju inte speciellt dyrt heller! Boxen kostar bara 199 och 6:an 33kr! Rena rama rånet ;) Saw filmerna har jag alltid velat sett alla på en rad, har sett 1,2 och 5 :P Å eftersom boxen bara kostar 169kr å jag då uppnått fri frakt så tyckte jag det var ett solklart val :) Och boken! Den har jag aldrig hört talas om men det pluppa upp som reklam när jag var å surfa på cdon.com å då tänkte jag att detta är en bok för mig!! fick den för bara 19 spänn :D Ska bli mycket spännande och intressant att läsa!! Jag som annars bara kan läsa harry potter böcker å kanske en deckare eller två om jag måste för skolans skull :P Men jag ser mig själv som ateist och boken är skriven av en av världens kändaste ateister. Så tänkte att jag skulle få lite starkare argument i mina diskussioner om gud tack vare denna bok :) Presenten/presenterna till mamma kan jag juh inte skriva vad det är eller lägga upp bild på eftersom även hon tittar in på denna underbara blogg då&då ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0