Onsdag

Medan jag väntar på ett kort weirdo klipp laddas upp hit: http://www.youtube.com/user/Koldolmen09 så tänkte jag passa på å skriva lite här. Kollade på Harry Potter på bio idag, mycket bättre än förra filmen! får lust att läsa sista boken nu! kanske även sexan för att förstå sammanhanget lite bättre. Men kommer säkert inte läsa böckerna igen förrän jag blir pensionär! Då har jag lovat mig själv å läsa alla igen ^^ Skulle ju ladda upp en videoblogg men eftersom den filen blev så stor och tog en timme att ladda upp på you tube så får jag göra det någon annan dag :P Nu blev det bara lite "bloopers" från videobloggen xP Imorgon blire skola! skriva klart artikeln om jultomten ^^ Längtar till fredagens sovmorgon :D Sjukhuset kl 11 ingen skola förrän efter det besöket. Så kommer väl till skolan typ 12.00-12.30 om inte resultatet blir allt för dunkelt..

Shiet Maj-Britt nu kan väl klippet ta å öka lite! Man kan laaddda upp direkt från videoredigerings programmet, men känn som det bara tar ännu längre tid än att ändra filformat på det där å sen ladda upp på you tube.. Aja nu ere nog klart..

..Smell you later!

(okej det sättet funkade inte... hade hunnit om jag hade gjort som vanligt xP Aja kanske hinner göra det imorgon innan skolan ^^ God natt på er little freaks :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0