Söndag

Idag nlir plugg för jag palla inte med tyska läxan igår... ÅH så tråkigt det är!! förra gången pluggade jag stenhårt å så fick man en fråga muntligt på 2 sidor och 700 glosor... Jippie! Känns ju så värt att plugga tills nästa förhör nu... not! Bara jag klarar provet så e jag nöjd. Ska även plugga lite till matteprovet som e på tisdag. Hinner aldrig göra nått på måndagar för då ere skola,äta,träna,tv säng :P
  Idag e jag ensam hemma, men planerar inte på å filma något. Ska bara plugga (Y) Å kolla på tv i datorn (Y)

Aja tänkte ladda upp lite gamla bilder från kameran. Eller gamla å gamla, nån vecka :P


Ja lite random sådär.... bara massa fula bilder XD Vet inte vad jag tänker med ibland.. aja det blev iaf ett blogginlägg idag. nu ska jag ta bort videobloggen från youtube.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0