The inlägg of the day

Tänkte testa å stryka under lite "viktiga" ord i inlägget, så ni lätt kan hitta det som just intresserar er och hoppa över de delarna ni tycker verkar ointressanta :P haha kul va? ^^ Ni får såklart gärna läsa allt med.. ^^

Inga videos på länge.. Har lite läxor å sånt å göra nu i veckan så kanske dröjer ett tag till innan det kommer någon ny, sitter dock å lägger till lite nya favorit videos på min kanal ni kan kika på :) Men ska försöka bli bätte på jullovet när jag inte har skolan att skylla på ;P Härligt det var med lov och slippa plugga och kunna träffa kompisarna lite oftare :) Hade ett mycket mysigt höstlov!! Men just det, ska ju försöka få tag på våra videofilmer från induviduella valet; Rörlig Bild A imorgon :) Hoppas jag kommer ihåg USB-minnet bara!! ^^ Ikväll blir det volleyboll ute i valla och imorgon blir det min första fotbollsträning på väldigt många år!! Iof inne men ändå :P Får se vad vi hittar på, lät som att träningen inte var speciellt planerat utan att vi bara gör lite vad vi känner för å så.. Aja vi får se hur det blir, bara jag kommer hem till Desperate Housewives så är jag nöjd :) Å ikväll blir det Top Model 14 efter träningen :) Sen onsdag-torsdag så blire riktiga plugg dagar!! Redovsinig på Fredag och läxförhör på torsdag.

Härligt väder idag ^^ Mysigt att cykla i 10-15 minusgrader (Y) Hellre det än regn dock :p Känner att jag kommer börja plugga till nästa tyskaprov lite tidigare än dagen innan! Detta med att prata med läraren efter lektionen och få en extra bok som kan vara till hjälp är nytt för mig. För första gången i mitt liv måste jag anstränga mig för att klara en kurs. Har dock inget emot det för då sätter man upp mål och kämpar lite hårdare än i andra ämnen som man tänker äh jag behöver inte plugga sten hårt för jag kommer ändå få vg. Men känner att tvåans prov faktiskt kräver lite mer än tidigare år! Skärpning på pluggandet nu, speciellt på tyskan!

Har ju haft ont i bröstbenet (hette det så??) i några veckor nu och i dag var det värre än någonsin, så imorgon ska mamma ringa vårdcentralen och fråga dom vad de kan va och om jag behöver åka in å testas/kollas/inspekteras eller så. Var ju till skolsyster för några veckor sen å hon trodde jag bara hade sträckt mig eller så, men känns som det borde gått över nu isf. Aja vi får väl se hure blir.

Göttans med hamburgare i skolan idag ;D Klämde i mig två faktiskt! Här kommer lite bilder från när det vara tacobuffé innan lovet:) Jag å Elin har varsin tallrik från typ September på bild med :P 
Malin Levina:
Elin   Amanda:

Å så två bilder från min, Cornelias och Fredriks tårta från förra onsdagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0