The inlägg of the day

Känner att jag måste ha en låt till detta inlägg..vilken ska jag ta nu då? det får ta å bli den här:


Sitter och lanar med fröken Corne. Börjar dock få lite ont i rumpan av att sitta ner så länge, så om nån skulle vilja komma och massera den så skulle det sitta fint (Y) hahha näro ^^ Kvällens dryck: Julmust Kvällens mat:Godis och ostfralla. Monstershots godiset är btw as goda och I <3 brända mandlar :D Händer rå? Nja sitte å kollar lite you tube å kollar runt på fejjan men alla är ute på äventyr eller sover just nu så de i lite tråkigt.. Ska se om jag kan hjitta nått roligt spel å dra igång med nu! å ni glömmer väl inte min youtube kanal? Om ni inte kollar på mina gamla klipp får jag ju ingen lust att lägga up nya ;o så ere juh! så titta på nu! här kommer länken som vanligt:

http://www.youtube.com/user/Koldolmen09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0