The inlägg of the day

Nu blir det till tandläkaren för första gången på... vet inte xD Men antar att jag går dit typ varannat år, men kommer aldrig ihåg när jag var där sist eller vem det var som "undersökte" mig :P Men det lär väl gå bra som vanligt får man hoppas :) Ikväll ska man iväg å fira Fredrik, grattis till honom :) Han får hela tre paket av mig å Corne! Bortskämd liten kille det där ;P Fast liten å liten, han är snart längre än mig ;P Men en så länge är man längst ;P Undra hur länge vi känt varandra egentligen :P Ingen aning faktikst :P Har ju känt Corne sedan femman men vet inte när Fredrik å Fabian kom in i bilden :P

Kännslite tomt på huvudet.. inte i nacken där är det skönt att det är kortare! Men på sidorna är det lite mer ovant.. Svårt å veta hur man ska ta itu med en ny frisyr, åt vilket håll alla hårstrån bör ligga osv :P Antar att jag borde lägga upp några bilder på mig efter klippningen. Kommer säkert upp imorgon :) Får ta några nu, några när jag duschat å fixat om det å sen jämföra med hur det såg ut innan :p Men det är ju alltid så när man gjort en förändring i håret att man är lite osäker på det i början å sen börjar gilla det mer å mer dag efter dag när man hinner vänja sig med det. Sen ser det ju alltid sådär nyklippt ut i början. Det är bäst efter typ 2 veckor när det ser mer naturligt ut men ändå fräscht :P hahah ^^ Ska inte säga att jag e världens hårexpert dock xD

Jag, fredrik och Cornelia dricker vitlöks drinkar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0