Tisdag

Förlåt för uppehållet men har inte hänt så mycket intressant :P Väntar spänt på sjukhuset besöket på fredag! Fick lite lappar därifrån, var inte nervös för besöket förran jag läste vad som stod där xD Men som tur var gällde inte det läskiga mig ^^ Jag ska bara ligga i ett "rör" å chilla i 15-30 minuter (Y) Vill få det överstökat!
   Tills dess äre projektvecka i skolan :) Synd att redovisningen är nästa fredag å inte nu på fredag för då skulle jag ju missa den xD Måste göra det på engelska denna gången, går säkert bra ändå.. :P Aja vi håller iaf på att skriva om tomtar och troll :) Liiiiiiiiiiiiiiiite roligare än förra projektets politiska inrikning!! Ikväll ska jag bara ta det lugnt och njuta av livet :) Desperate housewives!! Jippie :D Me love ^^ Just nu dök Tove Styrke - White light moment upp på spotify listan :) Har märkt att jag har värsta tjej listan xD Typ bara Beyonce, Lady gaga Sugababes, Girls Aloud, Britney Spears, Katy Perry, Rihanna, Ke$ha, Jennifer Lopez, Pixie Lott, Sheryl Crow etc. Haha nja har så klart mycket mycket mer men de var de tjejer/tjejband som är mest representerade :P Får väl lägga upp de killar/boybands jag lyssnar på mest imorgon eller nått :P

Aja här är nog de tre senaste egobilderna (Venne när de togs dock xD i söndags kanske?) En från "varje" håll sådär vah (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0