The inlägg of the day

Har varit ute å övningskört idag ,det gick bra :)
Har lagt upp ett klipp på youtube som tog typ 5 minuter å göra XD Tror "Min film till er" som den så fint heter kommer upp ikväll. Det är lite random klipp från igår å skit :P Kommer bli awesome ;D Hmmm börjar fundera på om jag vill behålla mitt lite halvlånga hår eller om jag ska klippa kortare... får se hure blir :P Nu e Leja i mitt rum å rapar... FRESH! Nu blire ner å spela sällskapsspel med familjen (Y) kanske :p Tror jag e mer aktiv på youtube än på bloggen nu för tiden :P Älskar verkligen å filma å redigera ^^ Får väl se vad som händer i kväll hittar säkert på nått bus ;D Å nu jagar Leja sin svans... duktig vovve!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0