Äntligen

Äntligen har man gjort något åt min cp näsa. Har varit hos doktorn och bränt den nu (Y) Hoppas verkligen att det funkar! Annars får jag göra om det några gånger å om deti nte hjälper blir jag skickad till öron näsa hals där dom antingen kunde bränna likadant fast ett större område eller använda sig av andra hjälpmedel :) Trodde inte de skulle göra något ingrepp idag för sjukhus brukar jämt vara så söliga, fick t.ex. vänta över en timme i väntsalen... underbart :P Inte fick jag något klistermärke eller nått för jag var duktig heller ;(

Doktorn rekomenderade inte spela match, skulle ta det lugnt i unge fär 24 timmar så det hann läka ordentligt å så. Var tydligen dåligt att få igång blodet för mycket, göra livliga rörelser eller vidröra näsan på något sätt. Så om man skulle få en boll i fejjan idag skulle det vara kört xD För trots doktorns tillsägelser så var jag tvungen å ställa upp för laget. Vi var ju så pass några och så fick jag ju köra på topp där jag kunde ta det lite lugt ibland. Fick nämligen rätt skapligt huvudvärk av bedövningen när jag sprang... men överlevde matchen iaf :)

Gillar att jag ser ut å vara med i Kiss eller något för min ena näsborre är helt svart å det syns rätt väl xP Funderar på att testa klädesplagget burka imorgon... Näro :P Vem har inte viljat gå till skolan med en emo näsa ;) Som tur är har vi ju projektvecka så jag kan gömma mig i ett hörn i klassrummet heöa dagen för vi har ingen elunch heller :P Å på idrotten ska jag ta det lite lugnt imorgon för det skulle jag ju göra i 24 timmar. hoppas den svarta färgen försvinner i helgen iaf och det jag har fått på händerna som är brunt xD

Aja nu har jag en stor gosig kisse i min säng som jag tänkte ta å hälsa på ;D mysiiiigt :D

Såg den här filmen ikväll för det var typ det ända som gick på tv XD å så vill jag se filmerna som går på canal + innan vi bara får viasat i vinter :/ Den var väl sådär. Helt okej tidfördriv när man var för pigg för att lägga sig å bara ville chilla å dricka varmchoklad ;D Missade över halva idol idag med. big deal xD å missade 20min av denna film med. hade ju viktigare saker för mig som att fixa varmchoklad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0