B-day

Idag blir man sjutton år då! careface ;P

Eftersom inte så mycket händer när man fyller 17 så tänkte jag att jag gör en förändring själv!
IStället för att ära den vanliga operatårtan
Så valde jag att göra en drastisk ändring å käka jubeleumstårta istället!
Haha båda är gröna med en ros så till utseendet äre ju itne så stor skillnad. Men tyckte att det där med chokladbottnar lär oerhört gott!! ;D Synd bara att det inte var mer marsipan (a) ;P

Aja grattis till mig :) Tack för alla gratulationer, snart blir det panpizza med familjen, A-L, Linda å Robert och sen blire tårta :D

Har BTW fått gamla Rasmus att leka massor imorse :D Han jag å sally lekte med en balja vatten så köket blev skapligt blött, sen har båda katterna sprungit efter en studsboll :) Kuligt kuligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0