få stopp på mitt blod!!

Alla ni som inte bryr er ett skit om mitt näsblod kan ju gå å kolla in nån annan b-blogg redan nu!

Har alltid haft problem med näsblod, men den senaste månaden har varit outhärdlig! kul att stå å blöda näsblod i en timme varje dag... svar nej! Förr har det varit okej med att blött näsblod nån gång då och då men nu står jag inte ut längre. Det brukar komma å gå i perioder. Ibland kommer det nån gång i månaden ibland 4 ggr i veckan. Idag har jag blödit näsblod 3 gånger hela denna vecka har jag gjort det på morgonen och idag fick jag öppna dörren för en kompis fullt med papper å blod i ansiktet.. trevligt trevligt! XD Har en nässpray som ska vara bra för blodkärlen och har idag tagit mitt första c-vitamins tillskott som tydligen skulle vara bra. Men fatta å behöva stå å torka blod en timme varje dag i hela sitt liv... nej tack! Hoppas sjukvården kan göra något åt detta återkommande problem. Mamma ska ringa imorgon å se om vi får någon tid eller så. Så hon kommer smsa, ringa, hämta mig imorgon i skolan beroende på vilket svar hon får på sjukhuset :)

Som minde ville jag inte "bränna" näsan, det är klart att jag inte vill det nu heller för vem vill ha något uppkört i sin näsa, men nu är det hellre det än att fortsätta såhär. Har varit nära på å ringa många gånger tillbaka i tiden men då har lixom näsblodet tagit en paus precis innan det blev så jobbigt att vi behövde ringa, för som jag sa kommer det i perioder. Om inte sjukhuset kan göra något åt mig så får vi hoppas på att c-vitamin å nässpray hjälper i fortsättningen!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0