need for speed

Har två need for speed spel hemma. Ett för man gamla porsche bilar å sånt och det andra är:  som jag nu har börjat lira igen. (fast inte på ps2). Älskat :D förutom att spelet är laggigt å har alltid varit. tror det ä nån repa i skivan eller något. Ibland stängs spelet av också... suck! men det ä kul ändå ;D



Kommer snart få de här spelen vilket är fett nice :D någon som vet vilket av dessa fyra spel (carbon med) som är bäst? :) Får dom eftersom jag "säljer jultidningar". Min syster sa: hur länge får man hålla på å sälja jultidningar egentligen?! Jag: tills man dör! Jag går ju inte å knackar dörr som små barnen gör precis :P utan det är bara släkt å vänner som köper hos mig. För jag menar vem tror du tanterna köper ifrån en liten söt unge eller en tonåring xD känner inte för å knacka dörr å tigga.. sånt är bara jobbigt ju :P Jag fattar inte varför alla inte bara säljer typ 5 böcker inom släkten eller något. man får ju gratis prylar å pengar för det ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0