3 dagar senare..

3 dagar från förra inlagget, jag får be om ursäkt, men det är ju faktiskt LOV!! Jag har kommit på att för det mesta bloggar när jag egentligen ska plugga, och nu när jag inte har pluggat nått vid datan så hare inte heller kommit nått inlägg :P Men imorgon hoppas jag verkligen att jag tar mig i kragen och skriver klart samhällsuppsatsen! Det typ sista chansen, för i veckan ska jag till cornes sommarsuga i 2-3 dagar och sen är det ju massa påsk grejer och på måndag/tisdag tänkte jag skriva engelska.

Vad har hänt på lovet hittills? Idag har jag "bara" varit och tränat. I fredags å lördags har bl.a. åkt inlines och byggt en egen trappa :) Brukar jämt gå "åt fel håll" från vårt hus å då måste jag jämt ¨hålla på å klättrna ner och upp för ett dike, som btw blir snorhalt av lera när det e blött! Så nu har jag grävt i det så det blivit trappformat och sedan sågat och lagt ner plankor i jorden så man inte blir lerig. Nu är planen att lägga ut plankor hela vägen till stensättersgatan, har redan lagt några men det måste va dubbla så det inte blir så smalt och så måste jag nog gräva ner de lite så de inte vickar så mycket. Vet dock inte om jag bryter mot nån jag om jag håller på å gräver och lägger massa plankor på allmänplats... men who cares? Det är bara massa hunder å katter som bajsar där ändå! Hoppas ingen surkärring från långholmen ringer å klagar bara!

Detta är verkligen dagens låt! Har sjungit på denna gamla sköning heeeeeeeeeela dagen XD Den e så bäst! The key of awesomes ANDRA ke$ha parodi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0