Dagen

Först främst två lite halvtaskiga bilder på det nyklippta håret (Tack Linda!) Kommer väl mer om en och en halv vecka då jag är hemma från Tyskland å säkert är med på 1000 bilder från tyska kameror ^^ Men det kanske blir mycket keps då eftersom man kanske inte har lika mycket tid till att fixa håret :P Inte för att jag tar så mycket tid på mig dock xD Om jag har en dålig hårdag tar det väl 20 minuter och om det e riktigt nice tare 2 :)


Idag har jag handlat klart presenten till Milan och hans familj :D Har tagit bilder på den men vågar inte lägga upp ifall han tittar in här ibland ^^ inte för att han kan svenska men ändå :p Men det kommer efter resan :) Blev en hel del påsar på stan! Till mig blev det tre drickbara burkar (1 review kommer senare) och ett nytt torrschampoo :D Tänkte att det skulle komma bra till hands nere i Tyskland :)

Såhär ser mina hårproduktshyllor ut idag.. eller ah plattången och hårfönen orkar jag aldrig lägga in i deras hyllor xD Ligger å skräpar på golvet bara :p

Chockerande nog är min plattång och hårfön rosa ^^ Men fick båda för 500 å en så länge e jag nöjd :) Längs till höger ser ni mitt nya torrschampo, hoppas det är bra :) Har tidigare haft det troligtvis billigaste, proffs, som funkat väldigt bra och sen det lite dyrare, fudge, som sög xD Sen efter det är mitt saltvatten som jag aldrig använder men ändå snart är slut xD har haft det iaf över ett halvår tror jag :P Sen spraywax som inte e sådär jätte bra :/ Å så hårspray och mousse som måste handlas nytt. Gillar att jag har olika märken på allt men jag älskar att testa nya hårprodukter :D När jag var i marieberg var det första jag gjorde att gå in i en hårproduktsaffär och brända 500-1000 ^^ Sen äre min första lanza molding paste som jag köpte i den tidigare nämna affären och så dfi som jag kört med i nått/några år med nu :)

.... Tänkte ni ville veta XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0