Drycker

Här kommer lite bedömningar av eneridrycker, gissar på att detta är mammas favoritinlägg på hela bloggen (hon avskyr energidrycker) Men till mitt försvar så dricker jag inte så ofta och bara när det verkligen behövs (förutom fisketuren förra veckan :P) alltså när jag ska läsa massa till ett prov (eftersom jag annars somnar) och när jag ska skriva långa uppsatser eftersom jag vill få in atbetena i tid och jag har märkt att jag jobbar hårdare med lite extra energi i kroppen.

Här har vi en liten burksamling i min rum, och denna är sen i höstas så jag et e ju inte så mycket. Igår köpte jag rockstar och monster. Själv föredrar jag monster eftersom den har lite mer speciell (och godare) smak, rockstar smakar somm alla de här billiga småburkarna powerking och x-ray t.ex. men den har lite bättre kvalitet än dom vill jag nog ändå påstå och det kan ju vara kul att variera sig lite. Finns soklart andra rockstar smaker än denna. Jag drack den förresten idag vilket ledde till en onödig lång engelska text OCH redovisning som jag förresten är super nöjd med eftersom jag gjorde det bara på en dag :) Så den hjälpte mig verkligen idag, annars vet jag att jag lätt tappar koncentrationen och hamnar på facebook eller youtube. OCh så en kommentar till texten på burken: My lifestyle is exhausting cause i study 24/7!!

Och så två reviews här :)
 Denne köpte jag för 10 spänn på gottoteket och det finns billigare sånna här små b-burkar på alla möjliga affärer, men just denna har jag inte smakat, men det smakade som alla andra små b-burkar :P Denna gjorde så att jag kunde läsa 4 utdrag från fyra verk från upplysningen + läsa massa sidor i boken + lära mig glosor utan att somna. Dessa sidor hade jag försökt läst tidigare men då somnade jag efter en sida...

 Först vill jag bara påpeka att detta INTE är några energidrycker som de övriga utan detta är kolsyrad juice. Dessa drack jag och cornelia igår när vi kollade på bigbrother. Svaret är= jag köper de aldrig igen men de slank ner. Den gula var (om det e svårt att läsa) Äpple, Mango och Rooibos(vilket finns som te smak) Den smakade som skolans äppledryck fast kolsyrad. och det  är typ precis vad det är xP Det står ju på burken att 70% är juice och så är resten vanligtvatten. och jag antar att skoljuicen görs så att man blanda så mycket koncentrat med så mycket vatten det ska vara till, sen häller man på lite extra vatten xP Den andra var jordgubb och melon och var lite godare men smakade nästan ännu mindre :P Och jag avskyr kolsyratvatten även om det är smaksatt, så detta var ingen höjdare :P Kostade tyo 13kr styck på coop på kvarnen men var ingen pant på. Å för er som ville veta kostar monster 24 och rockstar 25 på gottoteket, kostar väl 17-18 ungefär på willys.

Kommentarer
Postat av: Linda

Prova kaffeenergidrycken som jag har på min blogg...

2011-04-29 @ 10:45:29
URL: http://lindatunstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0