godkväll

Ni får ursäkta jag har glömt bort bloggandet lite, shame on Me. Men nu är jag här! Ett tips: gå tillbaka å titta på gamla inlägg om du tycker ätt jag är för seg på att uppdatera ibland :) du kan lätt navigera dig i höger spalten och hoppa till över ett år gamla inlägg! Eller gå efter kategorier som jag själv valt ut och delat in inläggen i. Jag föreslår videoklipp kategorin, där kan du nog roa dig några minuter ;) Nu ligger jag i sängen och ska snart släcka lampan. Kom nyss hem från corne, har hjälpt henne redigerat lite film, kollat på korslaget och på filmen efter det. Nanny diares tror jag den hette. Idag har jag linda och mamma kört singstar i flera timmar. Det blir rätt påfrestande på rösten efter ett tag :P men kul är det! Imorgon blir det årets första ute träning. Blir tyvärr på grus men den ända fräscha plan är väl konstgräset och det ar väl ständigt fullvokat i guess. Kanske ska ta och skriva klart debatt artikeln imorgon med, det borde jag iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0