Packad och klar

eller snart i alla fall, matsäcken ska i också :P JAg överskattade mig själv när jag trodde att det skulle räcka med min resväska xD Det fick bli min stora värmbolsväska också :p Och så min vanliga axelväska som handbagage :) Men när man ska åka buss hela vägen ere ju lugnt för man slipper bära på det :p Det ända jag är nervös för är att jag tvingas äta massa äcklig mat och låtsas att det är gott xD Jag känner ju han jag ska bo hos så det är jag inte nervös för, eller jo kanske lite att föräldrarna ska gilla en å så men det tror jag nog, what's not to like ;) Men förstår att de som ska bo hos en främling är nervösa, det skulle jag med varit :p Men nu ska jag gå å ta ett tuggummi för det smakar lasagne i min mun ;P

Hej då än en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0