Frozen

Tänkte köra en snabb liten review som ja alltid sett/hört/ätit/gjort något dikuterbart och intressant. Denna film heter frozen och jag tror den är från 2010. Corne hade spelat in den på sin box oh jag tror det var från canal+ first. Jag har faktiskt sett trailern till denna film i typ våras eller nått för jag kom ihåg exakt vad jag tänkte då: hur kan de göra en hel film om några som fastnar i en lift? Men ändå värt å se för att få svaret på frågan. och nu har jag ju det! Och resultatet... njaa var nog inte värt å göra en långfilm om detta var lite utdragna scener ibland men mindre än vad jag trodde dock :P MEn hade vart okej om det hade varit en del av en tv-serie då det kunde hoppa till andra personer också, för i denna film var det bara dom, dom, dom, lite skog, dom och dom. Verkligen inga andra karaktärer när de  väl satt i den där förbannade liften xP MEn nu låter det som jag hatar denna film men den skulle faktiskt få 2 av 5 colaburkar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0