Packa

Imorgon ska man packa till Stockholmsresan :) Tror jag ska prova familjens nya resväska (Y) 120 spänn på LIDL eller nått ^^ Men fett värt, har hjul å allt brushan ;) Aja nu till det kluriga, val av kläder att ta med sig ;P



Har slängt tre tröjor och köpt mig tre nya nu i sommar (Y)
Gillar att denna vackra T-shirt som e köpt på Urban Outfitters i New York hittade ett par sjukt bra matchande strumpor i strumplådan! Tänkte inte på de när jag köpte T-shirten men hade ju köpt ett par pacman spök strumpor i Eskilstuna innan jag åkte till USA ^^

Gillar förresten att det hänger en handväska längst in på den så kallade stången xD Hade inte vetat att den var där om jag inte tagit detta foto xD Har inte använt den på.. a... minst 2 år iaf, säkert mer :P Så hänger det en slips där som jag använt EN gång också (Y) Känner att jag kan ta å flytta på båda dom där så snart jag orkar :P

Och som vanligt när jag åker bort; bilder på mig så ni slipper sakna mitt sockersöta fejs ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0