De sista dagarna i skolan

Idag har jag varit hemma då jag har tok-ont i halsen å börjar bli aningen febrig. Har pluggat matte heeeeeeela långa dagen då vi har prov imorn. Misstänkter att jag spikar ett VG i betyg om jag får det på detta prov :) Så imorgon tänker jag bara gå på mattelektionen då jag vill vila upp mig så gott de går då jag så gärna vill vara med i volleybollturneringen i skolan.. Får se hur det går. Går det så går det inte sånt e livet. Men ska göra mitt yppersta :) MAtte lektionen är vid lunchtid imorgon, så hade tänkta att gå upp som vanligt å plugga lite på morgonen, men sen när ajg kommer hem vette fanken vad jag ska göra :o Får ta å kolla om det går nån bra film inan jag går å lägger mig :) Asså imorgon eftermiddag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0