Körskolan

Då har jag vart på min näst sista lektion i körskolan, tack inte gud men någon att efter tisdag slipper jag gå dit igen, om jag klarar uppkörningen dvs :P Men det hoppas jag :) Har suttit och tjurat hela lektionen idag :P Tanten på körskolan hade ju bokat in 3 lektioner mot min vilja efter lilla uppkörningen å förbättre det gubben skrev. Men det gubben skrev var 70% bullshit enligt mig, men sjögrens verkar inte ha hört "kunder har alltid rätt" -.- Så nu satt ju min nya körlärare, eftersom den jag brukar köra med inte bara är vikarie nu för tiden, å läste igenom det gubben skrivit, och efter som det var bara korta små ord och sånt så tänkte jag ju berätta vad det vad som hade hänt å så, men nej nej då uppfattades man som man försökte bortförklara sig och vara dryg -.- Hann bara säga att jag aldrig kört en 5-växlad bil förut en att jag fick höra att det var bäst att jag satt tyst å lät han läsa i fred.. Kan ju säga att det rubbade stämingen direkt, jag hade ju övertalat mig själv att ge killen en chans även fast jag börjat hata min körskola lite smått, men efter det blev jag ju tjurig, för hur ska han som inte  varit med förstå vad ord som "marmorbyns skylten" betyder att jag gjort för felt? Helt idiotiskt! Så körde runt där å satt å tjura (Y) Men det ju iaf så bra så jag fick ta bort en lektion till innan uppkörningen (Y)

Sen måste man tydligen ha nån slags uppvärmning innan uppkörningen i en halvtimme för 800kr, men hej onödiga utgifter! Så då fråga jag han om man måste å han var chockad för jag var tydligen den enda som frågat om man får slippa den, men lixom varförs ka en halvtimme kosta 800kr när både en körlektion och lilla uppkörningen som tar ungefär en timme kostar 650? Å om jag har uppvärmning med nån från körskolan kommer jag bara bli tjurig innan å prestera sämre -.- Man vill ju komma ny och färsk och glad och peppad från hemmer, men nej då måste man slösa den goda energin på en uppvärmning först -.- blir så irriterad bara :P
Och sen har tanten skrivit upp ytterligare en skuld! Jag hade ju en skuld som jag inte visste nått om som jag frågade två personer om där men de sa ingenting å sa att det bara var att betala i princip, så det gjorde jag helt ovetande om jag blev lurad på pengar eller inte, och nu har tanten srkivit upp en till! Å det är jag helt 100 på att jag bannemig inte har en skuld den senaste månaden! Kan ju undra om de försöker lura ungdomar på pengar den här körskolan eller om det är jag som bllivit från vettet...
Lite tjurigt inlägg för att vara mig men kände att jag behövde skriva av mig och visa sanningen för katrinholms ungdomar, så va ni än gör, gå inte på sjögrens..

Kommentarer
Postat av: Robert

Haha fyfan, känner igen mig här. Gick också på Sjögrens, kan inte heller rekommendera det, men ingen körskola är väl bra :P

Kmr ihåg att dom lura på mig massa lektioner också, hade säkert inte alls behövt ta så många o speciellt inte den där uppvärmningen, men fanns inte så mkt o göra, antog att dom var experterna som ba va där för o hjälpa mig. Men det är mkt mygel, handlar bara om o tjäna stålar för dom där, o den där tanten e ju för jobbig bara :P

2011-12-05 @ 17:31:36
URL: http://robonivert.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0