mobilblogg

Gillar att rubriken blev mobilligg först.. Anyway.. att jag inte tänkt på det tidigqre! Kan ju mobilblogga nu när man har jullov! fast ikväll tänkte jag fajtiskt bkogga men så dampade Internet så jag gav upp :P idag har jag tagit en dag 100% ledigt och legat i soffan i pyjamas. Lirat the sims och nu ikväll kollade jag pa filmen Morning glory :) tänkte ligga å låta all julmatvsmalta :P vill ju dock åka pulka men.. ja. Aja det var allt för ikvall, jobbigt att skriva på mobilen så far försöka blogga oftare sa jag med gott samvete kan hålla inläggen så här korta :P hoppas alla här ett superbt lov och god jul till alla jagvinte orkat sagt det till;)

Kommentarer
Postat av: Klara

Jullov är det bästa efter sommarlov! ;-)

2012-01-19 @ 18:52:14
URL: http://klaramartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0